بیانیه فرماندار شهرستان بهاباد در سالروز حماسه عاشورایی 9 دی


بسمه تعالی


" راهپیمایی 9 دی، تجلی قدرت خدا و حركتی ماندگار در تاریخ انقلاب است."


مقام معظم رهبری(مدظله العالی)


دو سال پيش در چنین روزهایی در حالی که ایادی داخلی شیطان بزرگ می کوشیدند تا با فتنه انگیزی های مکرر رؤیای بازگشت آمریکا و عمالش به ایران اسلامی را با جسارت به ساحت مقدس حضرت اباعبدا... الحسین(علیه السلام) به واقعیت تبدیل کنند، بغض فرو خفته ملت عاشورایی ایران اسلامی، به فریادهای ولایت مدارانه تبدیل شد و نشان داد که اقتدار جامعه ایمانی فراتر از طرح ها و توطئه های پوشالی جنود شیطان است.


حماسه 9 دی ماه در سی امین سال عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجلی قدرت الهی در هویت اسلامی و بنیان مردمی انقلاب بود كه با الهام از فرهنگ عاشورایی فتنه‌گران داخلی و توطئه چینان خارجی را مرعوب ساخت و بین تكلیف گرایان حسینی با منحرفان فریب خورده و دنیاطلبان داخلی و اسلام ستیزان خارجی شاخص شد.


بی تردید حماسه 9 دی ماه نشان داد که انقلاب اسلامی به برکت وجود رهبری جامع الشرایط و دارای توان مدیریتی، معنوی و انقلابی بی نظیر و پایبندی و دلبستگی آحاد ملت ایران و شیفتگان بی شمار انقلاب در جهان اسلام و بلکه عالم بشریت، به اهداف و آرمانهای بلند خود نائل و هرگز اجازه تکرار حوادث تلخ و ناگوار تاریخی مانند حادثه عاشورا که به دلیل بی بصیرتی خواص و انحراف جامعه اسلامی رقم خورد‌، را نخواهد داد.


ضمن پاسداشت یوم ا... 9 دی و در سالروز این حماسه بزرگ مردمی كه به ملت ولایت مدار ایران اسلامی تعلق دارد بر صیانت مستمر از مؤلفه های پیروزی و ایستادگی ملی در برابر هرگونه فتنه داخلی و توطئه های خارجی تأكید می‌كنیم كه از شاخص‌های مهم پیروزی و ایستادگی ملی: تحكیم ایمان، بصیرت، اخلاق، معنویت، تكلیف گرایی، جهاد ملی برای پیشرفت و عدالت، ترجیح منافع ملی و مطالبات مردم بر منفعت طلبی‌های فردی و گروهی، قانون مداری، انسجام و حمایت از قوای سه گانه و اركان نظام، اصولگرایی در رفتار و گفتمان، نقد سازنده، مرزبندی شفاف با دشمنان و مخالفان نظام، پرهیز از افراط و تفریط، حاكمیت ارزش‌ها و برادری و اتحاد با محوریت ولایت است.


انشاء ا... مردم سراسر كشور با حضور باشكوه خود در انتخابات سال جاری حماسه عظیم دیگری خلق خواهند كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا